söndag, juni 05, 2005

Luktar gott...

...är precis vad det gör här hemma nu. Inte för att det luktade illa innan men nu är här rent, skrubbat, fejat och skurat. Nästan all tvätt är klar och klockan är ändå inte mer än 14.30. Skönt.

Igår såg vi "Dead birds". Ganska bra på något vis ändå, äcklig på sina ställen. Jag var tvungen att ha filten framför ögonen en, eller helt ärligt, ett par gånger...

Tråkigt väder är det och har så varit de senaste dagarna. Regn och framför allt blåst. Inte känns det som juni och skolavslutning på torsdag inte! Skolavslutning ja, det innebär att jag ska jobba på torsdagkväll. Från kl 19 till... Ja tills ungarna går hem helt enkelt. Klockan lär säkert bli både 01 och 02 innan jag är hemma. På sätt och vis hoppas jag på regn för det betyder att ungdomarna håller sig betydligt lugnare. Å andra sidan hoppas jag så klart på sol och värme. Men då blir det mer för mig att göra...

Inga kommentarer: