torsdag, juni 23, 2005

Sista dagen den här veckan

På jobbet alltså. Så skönt med längre helg. Kommer nog härifrån redan kl 12 idag. Mindre skönt är det med halsont och hosta. Hoppas att det stannar vid detta och inte blir mer.

Jag jagar bröllopskläder. Nej jag ska inte gifta mig :) Vi ska på bröllop nästa lördag. Har köpt två kreationer som jag har tvingats byta. Det stämmer bara inte och flödet i min kreativa klädådra verkar vara oerhört lågt. Det får bli en ny runda på stan idag.
Imorgon blir det blå volangkjol med spets och vitt linne. Antagligen tar jag brunt flätat skärp och bruna sandaler till. Visst är jag en bra Ebba-wannabe? Den stora skillnaden är dock att mina kläder sällan har dyra märkeslappar påsydda, än mindre är de inköpta i NY, St Tropez eller någon annan modestad...

Vilket dravel jag ägnar mig åt just nu... Jag går och läser morgontidningen istället en stund. Ciao! (jag och Ebba är bara sååå tajta ;-) )

Inga kommentarer: