fredag, oktober 28, 2005

Malena, rolig?

Fredagkväll och jag sitter vid datorn med en Baileys. Joakim är på väg hem från innebandyn. Vid kl 20 är det dags för tacos och Idol. Efter det hoppas jag att vi (mest jag...) är pigga nog för ytterligare en Star Wars-film!

Idag har vi storhandlat och fyllt upp både frys och kyl. Vi var också en sväng på stan och handlade lite kläder. Joakim köpte två skjortor, en i grått-vitt-svart och en i brunt-turkost. Riktigt snygga båda två. Jag köpte en svart kavaj och ett svart linne med blommor i dova gröna, bruna och vinröda färger. Svårt att förklara men jag är faktiskt riktigt nöjd och det hör inte till vanligheterna!
Imorgonkväll ska vi gå ut med D och E. Jag är måttligt sugen men det är väl då det blir som roligast? När man har låga eller inga förväntningar alls... Å andra sidan får ju inte Malena roligare än hon gör sig heller...

Nähä, nu är det nog dags för tomat-gurka-lök-hackande. Trevlig fredagkväll på er!

Inga kommentarer: