onsdag, december 28, 2005

Snö ner och jul ut

Här snöar det. Massor. Det ska bli oväder och är så tydligen redan i skåne. Nyår blir vit och härlig med andra ord. Om vi bara får vara friska också... Hoppas på härliga vinterpromenader!
Jag är förresten helt frisk. Jag är dock hemma idag också då man kan smitta ett dygn efteråt. Imorgon ska jag jobba. Städa skrivbord... Det ser ut som ett bombnedslag på mitt skrivbord.

Jag lyssnar på Norah Jones och kastar ut julen. Nu är det nyår och nyår har inget med adventsljusstakar, tomtar och pynt att göra. Så då åker julen ut. Lika skönt det. In med julen tidigt och ut med den lika snabbt igen!

Annars har jag ägnat förmiddagen åt att kolla runt på kameror och nu är den beställd. Så spännande och jag är redan otålig. Vill ha den nu ju!

Inga kommentarer: