söndag, mars 05, 2006

Allvarligt talat

Hur mycket snö ska det komma??? Vi har massor med snö, typ 50, 60, 70 cm och stora, breda vallar på 2 meter. Och det fortsätter snöa. Så himla tråkigt. Jag vill ha vår. Jag vill slippa flytta i minusgrader men det verkar vara utsiktslöst...

Idag är det världens slöaste söndag. Joakim och Fluffansson slappar i soffan och jag surfar runt på allt och inget. Snart ska vi laga kebab och svulla i oss.
I veckan som kommer jobbar Joakim kväll. Jag ska försöka göra en del ärenden på stan, bl a ska jag beställa en gardin. Japp, jag ska beställa och låta någon mycket duktigare sy den. Det ska nämligen vara en hissgardin och det tänker jag inte ge mig på själv.

I fredags la en person in en annons på Blocket.se om ett soffbord som vi, i lördags la ett bud på. Och jag har fortfarande inte fått svar! Himla dåligt tycker jag. Även om de inte godtar vårt bud eller om bordet är sålt så måste man väl svara??!

Inga kommentarer: