måndag, mars 13, 2006

Härlig helg!

I lördags åkte vi till min bror med familj. Vi hade det hur mysigt och bra som helst. Gustaf är en pärla utan dess like. Till sin fasters stora lycka gillar han att busa/hångla/kela och det går ibland hett till.
Kel
På kvällen åt vi god basilika-citron-kyckling och efter det spelade vi canasta tills ögonen gick i kors. På söndagmorgonen kom Patrik in med Gustaf till oss i sängen och vi busade och kelade till frukostdags.
Godingen
Efter morgonkaffet åkte vi hemåt med stopp på Ikea. Vi handlade det vi skulle, och lite till. Vi köpte bl a en matta som vi ska ha under vårt nya matsalsbord. Tror att den kommer bli kanonsnygg där.

Jag har bråkat en del med min kamera. Vi har inte alls kommit överens och jag har varit ledsen för att bilderna inte varit bra. Nu har jag dock läst manual och fått tips och råd av Gustafs mamma, min svägerska så framöver hoppas jag på bättre resultat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jösses vilken sötnos! Vilka ögon!!!! Förstår att du gosat!

Ja! Jag vill ha böckerna. Sätter in pengar till dig imorgon tror jag. Kul!

Kram Linda

Anonym sa...

hånglar du med din sån here gud