måndag, mars 27, 2006

Jodå

Jag är här, dock utan internet hemma så jag smygbloggar på jobbet...! Internet hemma strular så klart. Jag har inte flyttat en enda gång på sistone utan strul från internet-telefonileverantörer. Man kan bli galen för mindre. Och som om inte det räcker så ska jag försöka reklamera min kamera. Den tar inte bra bilder. Jag har mailat in bilder till Konica och de håller med om att något inte stämmer. Men det är ju också en process som tar kraft och engagemang. Nog med gnäll.

Lägenheten är hur fin som helst. Vi trivs redan superbra! Vi flyttade in i lördags och har plockat och fixat i helgen så nu börjar det så smått likna ett boende. Fast det är så klart mycket kvar. Nya möbler väntas i veckan, matsalsbord och sideboard i ek. Spännande!
Nu måste jag nog (tyvärr :-) ) jobba lite...

Inga kommentarer: