lördag, juni 24, 2006

Mycket nu...

Igår var vi hos Dan och Bettan och firade midsommar hela dagen. Sill, potatis, grillat, jordgubbar, sällskapsspel, där fanns allt och vi hade såklart mycket trevligt! Tack och lov är vi båda pigga idag... Det är ju aldrig fel efter en dags kalas. Jag blir lika förvånad varje midsommar över hur gott det är med sill och nypotatis. Så himla, himla gott. Varför äter inte jag det oftare?

Och idag då... MATCH! Jag är benägen att hålla med min bror, jag är nervös redan. Läste på Aftonbladet och Zlatan ska tydligen spela från start. Det vill till, min gode Zlatan, att du lever upp till vad lille godingen Elias sjunger; "ingen kickar fotboll som han". Upp till kamp (och bevis...)!
Det här charmtrollet har för övrigt samma nummer på ryggen som Zlatan.

Vi ska gå ut på lokal i eftermiddag och titta. Ett av nöjesställena visar matchen på stor filmduk och dit ska vi med Dan och Bettan. Givetvis iklädda blågula kläder och hattar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det hade ju varit kul om vi slog tyskarna.. Men jag är skeptiskt.. Men hoppet är ju det sista som överger en.. Så jag fortsätter väl att hoppas!!

Jag har lagt till dej under mina blogglänkar nu. Så jag lätt hittar hit. Hoppas det är ok? :)