fredag, juli 07, 2006

Migrän och semester!

Både bra och dålig dag med andra ord. Jag hoppas att migränen är väderbetonad och därmed släpper med ett åskväder. Det ser onekligen ut som om det skulle kunna braka loss här i eftermiddag.
Idag jobbar vi båda sista dagen och det ska vi fira i eftermiddag med att gå ut och äta med Danne och Bettan. Vi har bokat bord på en av stadens uteserveringar.
Jag har precis ätit en perfekt sommarlunch. Cevapcici, sallad och naturell grekisk yoghurt. Om ni ännu inte ätit cevapcici så är det dags nu! Santa Maria har färdig kryddmix som man blandar i nötfärs. Enkelt och de blir goda. Nu har vi dock hittat färdiga, styckfrysta på Lidl som är kanongoda. Perfekt att grilla i sommar.

Några bilder blir det inte. Sladden är fortfarande borta och jag har inte köpt någon ny. Enl kontroll med återförsäljaren kostar en ny sladd ca 350 kr plus frakt! Om du sitter hemma med en USB-kabel som passar en Konicakamera så hör av dig! Jag betalar en liten peng, dock inte 350 kr... Annars måste jag köpa mig en kortläsare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen!
Passar på att önska både dig och mig en härlig semester!! Jag går också hem idag.

Simma lugnt! :)
Kram Linda