lördag, september 16, 2006

Förberedelser

Jag har inte uppdaterat på ett tag men så vet jag inte heller vad jag ska skriva... Imorgonnatt åker vi, natten till måndag alltså. Idag tvättar vi, börjar packa lite, planera, skriva komma-ihåg-listor och fixar med andra förberedelser.
Vädret på Skopelos ser väl tyvärr sådär ut. Men nu ska vi inte deppa ihop över det utan det blir säkert kanonbra! Jag har letat fram restaurangtips, kartor och sett ut de olika stränderna som vi vill åka till. Hoppas nu bara vi får hyra moppe. Det finns tydligen en ny lag i Grekland om att man måste A-behörighet på körkoret för att få hyra moppe/vespa/scooter. Vi får väl se hur hårda de är när vi väl är på plats. Annars får det bli buss och taxi vilket i och för sig brukar gå bra och vara billigt.

En annan anledning till glesa uppdateringar är att jag mest hängt på www.belpa.nu där Elsa sett dagens ljus. Jag har blivit faster för andra gången!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas Du får det kanonfint!