söndag, september 03, 2006

Soft söndag

Idag är det verkligen en soft söndag. Jag har kört hem M som varit hos oss sedan igår annars har jag bara legat på soffan eller sängen och slappat. Så skönt och jag behöver verkligen sådan dagar ibland. Även vädret har ju idag förespråkat en innedag. Som det har regnat, skyfall typ. Jocke åkte iväg till sin bror precis som behövde hjälp med någon tv men jag valde att stanna hemma i mina mysbrallor.

Imorgon, eller inatt rättare sagt, är det 14 dagar till vi åker till Skopelos, Grekland! Underbart! Jag surfar runt och noterar tips om stränder, restauranger och annat. Ett mycket trevligt nöje. Jag lusläser också, naturligtvis, taxfreekatalogen och vill nu ha hjälp med parfymval. Så tipsa mig om din favoritparfym, namn och vilken typ det är, fräsch, exotisk, tung, fest etc.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det skönt med slappa söndagar.. :D

Anonym sa...

Åååå me love slapparsöndagar. blev tyvärr snuvad på min nu..grr.. men det kommer ju flera =)

För att inte talal om hur mkt me love Grekland!!1 åååååh säger jag bara!!
avis-Vickan