fredag, november 10, 2006

Fräck fredag!

Eller i alla fall fredag, vidare fräck tror jag inte den blir... Däremot lugn och skön med god mat, dryck och därefter godis. På menyn står kycklingfilé, klyftpotatis med timjan, tomat- och rödlökssallad och tzatziki. Till detta dricker vi ett Riojavin.
Till maten lär vi väl kolla på Idol där min idol Marcus ska sjunga en av mina favoritlåtar! Nämligen den gamla Motown-klassikern
"Ain´t too proud to beg".

Veckan har försvunnit. Jag säger som mattanterna sa idag; det är bara måndagar och fredagar. Tiden går makalöst fort. Och nästa vecka lär försvinna på samma sätt. Jag ska på kurs tisdag och onsdag. Skoljuridik. Inte jätteupphetsande men nyttigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en behaglig fredag, tycker jag! :-)

Anonym sa...

Å en till som arbetar inom skola är det ju :)