söndag, november 19, 2006

Mer kök

Kök
Här är en dålig bild på vårt kök. Min kamera får inte till det bättre än så här. Det beror väl på fotografen och förhoppningsvis lite på allt ljus utifrån och de gråa väggarna. Grå väggar, ekluckor, gråvit plastmatta, vita stolar (vi har fyra st men två fungerar just nu som fotpallar i bion), Marimekkogardiner och ett gammalt köksbord. Det finns planer på att måla bordet vitt, frågan är bara när? På julledigheten kanske?

Idag slappar vi. Jag ska snart köra hem M och sedan ska vi laga mat. Fläskfilégryta med champinjoner och klyftpotatis. Eftermiddagen och kvällen kommer med all säkerhet spenderas på soffan med fotboll, film och glass. PRECIS som en söndag ska vara!

1 kommentar:

Anonym sa...

Eii.. det pirrar i magen när jag ser din matta.. ;) Har nämligen själv valt ut en sådan (beige och vit) som födelsedagspresent av sambon :D Åhh..vad jag längtar efter att få rulla ut min :D