torsdag, december 07, 2006

Regnig torsdag

Jag har nog inte så mycket att skriva egentligen. Det regnar och blåser ute och är hur dystert som helst. Tur att man får vara inomhus med tända ljus.
Igår var vi på julbord med dans med jobbet. Det var sådär lagom kul som sådana tillställningar är. Maten var dock ganska slätstruken och jag är lite besviken.
I helgen blir det med största sannolikhet lugnt. Vi har inget planerat mer än att M kommer hit och stannar hela helgen. Jag ska försöka ta mig ut på stan en stund och köpa lite julklappar. Vi ska naturligtvis äta god mat och dricka vin. Vi är inne i en dricka-gott-rödvin-period skulle man kunna säga. Monti Garbi nr 5328 samt Echeverria nr 16566 är två mycket, mycket goda tips.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad tråkigt att festen inte var så kul och maten ingen höjdare, julmat som kan vara såååååå gott!!!

Jättefint pyntat ni har hemma!!!!!!!!! jag skulel oxå lätt kunan shoppa och pynt ai hjäl mig! :)

kramis