måndag, januari 08, 2007

Nya köksgardiner

Så var vi igång i verkligheten igen. Eleverna har dock haft studiedag idag men imorgon är de tillbaka. Lika skönt det. Nu går vi ju mot ljusare tider och en härlig och rolig vår!

På väg hem från jobbet gick jag in på Åhléns och hittade precis ett sådant tyg som jag ville ha till köksgardiner. I eftermiddag har jag sytt dem och jag är helnöjd.
Nya gardiner
Till vänster står en högblank svart, nästan grå kruka tillsammans med en matt vit på ekfat från Cult Design. Lampskärmen är en sån där "trådig" svart.
Nu är det "bara" det där köksbordet som ska målas också...

3 kommentarer:

Anonym sa...

kanonsnygga gardiner!!!! åh vad jag önskar att jag kunde sy =(

Cult design krukorna är ju bara såååå underbara , köpte mig ju ett par i helgen ;) love them!!

Anonym sa...

Snyggt!! :D

Anonym sa...

superfin gardin! ska kika runt på lite nytt till oss också, nu när vi har flytt på gång. det är ju såå kul med inredning. :)
gillar dina krukor massor också. har två liknande själv i köket. :)