onsdag, januari 24, 2007

Seeeg

Usch vilken seg dag. Sitter och väntar på att gå och träna kl 19. Jag är inte ett dugg sugen men det är väl bara att bita i det där äpplet alternativt ta den där tjuren i hornen... Jag har fortfarande ordentlig träningsvärk från boxingen i måndags. Och på kvällens styrkepass är det överkroppen som gäller. Jag kan väl inte röra mig imorgon...

Var på jobbet kl 7 i morse och kom hem vid 16.45. Och inte hann jag med någon lunchrast heller... Jäktigt värre. Jag var på hembesök på eftermiddagen hos en elev och hennes familj. Eleven hade skurit sig rejält i armarna och läget var kaotiskt i familjen.

Jag har börjar fundera på att inte göra den där planerade operationen på min högerfot. Och inte på vänsterfoten heller för den delen. Nu har jag kommit igång lite med träning och det börjar närma sig väder och ljus för morgonpromenader etc. Gips i 6 veckor lockar inte vidare mycket... Vi får väl se när tiden för operationen kommer och hur jag känner då.

Nähä, nu är det surt-äpple-tjur-horns-dags...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du kom i väg och njuter av ännu lite skön träningsvärk i dag. Det är ju ett kvitto på att man varit duktig ;)

kramis