fredag, februari 09, 2007

Jahaja

Uppdateringarna lyser med sin frånvaro och jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på? Jobbet? Snön? Hur som helst så ska jag försöka skriva ett inlägg nu, fast det tar emot.
Vi mår bra och planerar för en härlig vår med fest nästa helg, Lingvallen vid havet över påsk och naturligtvis Paris i maj. Förhoppningsvis händer det väl mer än de saker jag nämnt :-)
Den här helgen innehåller köttfärspaj med bacon framför tv:n ikväll, bowling med goda vänner imorgonkväll och en slapp söndag efter det.

Nästa vecka är det lov för eleverna. Jag jobbar dock som vanligt med avbrott för onsdag då vi på jobbet ska åka slalom i Hestra. Vår rektor är toppenbra och bjuder oss på hyra av skidor, liftkort och lunch. Roligt att det händer något när alla andra är lediga.

Jag gillar verkligen inte snö och vinter och lägger därför in en bild från en härlig kväll i Byxelkrok i somras.
Kroken

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow! Vilken otroligt vacker bild!!