tisdag, mars 20, 2007

Arla morgonstund

I morse var jag uppe tidigt för att möta Ulla för promenad men vi har nog missuppfattat varandra för hon var inte där. Det gjorde inte mig något då jag fick vända hem och ha en lugn och tyst morgon hemma istället. Jag har sovit så dåligt inatt, eller jag har knappt sovit alls faktiskt. Stört omöjligt att somna och de få stunder jag slumrat har jag drömt otäcka mardrömmar. Jag har varit uppe en del, jag har läst en del och jag har legat och tittat i taket massor. Usch och fy...
Här är ett par minusgrader och ett tunt lager snö på backen, tråkigt. Såg precis på vädret på tv 4 dock och på lördag ska det bli 14 grader och sol. Då ska jag och mina föräldrar till Skövde och passa dessa godingar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skövde... där bor nästan jag! :-) Några mil därifrån iaf.