söndag, mars 18, 2007

Pigg och kry

Jag fick influensa light. 24 timmar med hög feber och därefter piggade jag gradvis på mig. Hostan hängde i något dygn extra men nu är jag pigg och på benen. Skönt att komma undan så lindrigt!

Idag har vi varit på Ikea och inhandlat två st fåtöljer. Vi har suktat efter dessa länge och idag blev det äntligen dags. Som vanligt blev det ju lite smått och gott också. Färgad sand att ha i botten på små ljuslyktor på kommande festligheter, stor glascylinder med ljus till, nya "vardagstallrikar", lite mindre för 5 kr/st, perfekt. En likadan handdukshängare som vi redan har på lilla toaletten=min toalett. Där ska jag hänga halsband, hårband o dyl. Vi köpte också de, i det närmaste obligatoriska, batterierna. Det finns inte bättre batteri än Ikeas.

(Bilden lånad från Ikea)

Nu blir det slapp söndag med stenhård fokusering på kvällens avgörande hockeymatcher!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh.. har ni dom snygga fåtöljerna nu.. Nu blir jag lite avis ;) Du måste visa bild ju!! :D

Vad skönt att du blev kry så snabbt. Hur gjorde du för att bli av med hostan?? Min hänger i sej fortfarande :(