torsdag, april 12, 2007

Bion

bio2
Här inne spenderar vi en hel del tid. Färgerna är väl inte riktigt rättvisa, svårt att ta bra bilder i ett mörklagt rum med blixt. Väggarna är klassiskt bio-vinröda, heltäckningsmattan gråsvart och soffan grå.
Några av Joakims favoritfilmer pryder väggarna.
bio1
bio3
Vi tittar på film via projektor på den stora duken ni ser till lite av till höger på första bilden.

Senast såg vi Déja vu med min favoritskådesspelare Denzel Washington. Jag har längtat massor efter den här filmen men jag blev tyvärr besviken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var smakfullt!

Tänk, där kan ni sitta och titta på de båda spektakeln, Möhippan och Svensexan.

Anonym sa...

jag finner inga ord för hur avundsjuk jag är på ert biorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!