söndag, april 01, 2007

Födelsedagshelg

Jag har fyllt år i helgen och haft fest för familjen. Tack alla för alla hälsningar på mail, i gästboken, sms och i verkligheten!
Duka2
Av min familj fick jag ett par nya walkingskor, Reebok, jättebra! Om jag inte hade haft sån hiskelig migrän idag så hade jag nog redan varit ute en sväng. Av min blivande make(!) fick jag en klocka.
Duka
Nu till veckan börjar min blivande make(!) jobba kvällsskift igen. Tråkigt värre, speciellt den här tiden med härliga, ljusa kvällar.
Veckan som kommer blir kort för min del med utbilning måndag, tisdag och halva onsdag och sedan är det ju påskledigt från torsdaglunch. Då ska jag och min mamma åka på klänningsjakt! Påsken ska sedemera spenderas i Skälderviken, vid havet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratis i efterskott!! :)

Vilken finfin dukning :)

Anonym sa...

grattis i efterskott!!! hipp hipp hurra!!!!!!

och vilken fantastiskt vacker dukning!!!!!!