fredag, maj 18, 2007

16 april

Den 16 april var jag hos doktorn ang min migrän. Jag fick då en kärlmedicin, Inderal, som förebyggande. Sedan den dagen, alltså den 16 april, har jag inte haft migrän. OCH INTE HELLER HUVUDVÄRK. Alltså fattar ni, inte någon migrän och inte någon huvudvärk. Alls. Jag kan knappt förstå det själv. Det känns helt overkligt men förstås, precis som balen på slottet, alldeles, alldeles underbart!

Vi är lediga idag och njuter. Ikväll ska vi hitta på något med min bror och hans Elisabeth och imorgon blir det grillning med Dan och hans Elisabeth. Och ett och annat foto antar jag. Att fotografera med en riktigt kamera är verkligen hur roligt som helst. Även om jag har massor, massor, massor kvar att lära mig enbart i teknikväg. Sedan ska man fundera på bildkomponering, ljussättning och en faslig massa annat. Men roligt är det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att Inderalen fungerade på dej :D Måste vara helt underbart att inte ha migrän ju :D

Hoppas du har en mysig helg!