måndag, maj 28, 2007

Oinspirerad

Usch, nu har jag surfat förbi min egen blogg flera gånger och tänkt att nog borde jag skriva något. Men jag vet ju inte vad??? Jag är lite sjuk, ont i halsen, snuvig och framför allt hostig. Jag hostar så jag tror innandömet är på väg ut. Jag har varit hemma från jobbet idag och jag tänker vara hemma imorgon också. Man blir trött av att hosta.

Annars får jag väl säga att vi laddar för bröllopsfest den 8 juni. Alla inbjudna har tackat ja och det ska bli fantastiskt roligt! Jag ska gå till frissan igen och jag ska få ha min vackra klänning igen. Och jag ska få sitta bredvid min mycket snygga äkta man! Gud vad jag är förälskad i honom!
puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan inte se mig mätt på er underbara bild som bara stråååålar genom skärmen!!

Krya på dig!!
kram

Anonym sa...

Åh vilken underbart vacker bild, men ska ni gifta er igen eller har jag missförstått nåt?