fredag, juni 29, 2007

Fredag igen

Så var det fredag igen. Inatt ska jag jobba extra på inom äldreomsorgen. Jag gör det ibland när jag får ett ryck. Jag är inte så sugen nu kan jag garantera. Men när lönen kommer så är det ju trevligt. Jobbade förra lördagen också så det blir ett schysst tillskott i slutet av juli.

Jag och Joakim har börjat springa. Alltså vi joggar som träning. Helt galet, jag vet. Men det går himla bra och jag orkar mer än jag trodde. Igår var jag och köpte nya skor vilket ökar motivationen ytterligare. Idag sprang vi uppe i ett friluftsområde där det finns en slalombacke. Vi sprang upp för den. Jag orkade inte hela men min fina man gjorde det! Åh vad nöjda vi var i bilen hem :D
Nu har vi lagat tacogratäng och sedan blir det några sega timmar fram till kl 21 då jag åker.

Inga kommentarer: