måndag, juni 27, 2005

Måndag

Näst sista veckan innan semestern. Tiden kan liksom inte gå fort nog nu.

Igår var vi ute i Joakims pappas stuga hela dagen och solade och gottade oss. Pappa K tog med oss ut i båten också. En liten runda på sjön blev det. När vi kom hem på efermiddagen så åt vi och därefter ägnande vi oss åt kvalificerat mediaslappande; internet, tv och bokläsning. Kvällen avslutades med att vi såg "Mystic River". En film som Joakim så klart sett innan men inte jag. Den var mycket bra.

Apropå mycket bra så såg vi en kanonfilm i torsdagsnatt, nämligen "Coach Carter". Samuel L Jakson i huvudrollen och en historia baserad på verkligenhet. Det kan ju bara bli bra! Och det blev det också. Filmen var riktigt, riktigt bra och jag rekommenderar den å det bestämdaste.

Nu har vi, även officiellt, beslutat oss för att kolla efter ett annat boende. Huskollandet har egentligen mest varit "lite på skoj". Men nu ska vi flytta och letar därmed aktivt efter nytt boende. Vi kan helt enkelt inte bo kvar. Våra grannar är galna och huset är sååååå lyhört. Ibland känns det som om vi delar säng med våra grannar och det är ingen rolig känsla kan jag tala om... Så, om någon har rätt hus till rätt pris eller för all del, rätt lägenhet så bara hör av er! Snart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet av en superfräsch lägenhet, nyrenoverad, bästa läget i området - otroligt trevliga säljare, kanonbra pris...om...ni vill flytta till Sundsvall! ;-))

Näe skämt åsido, lycka till med letandet av nytt boende - kram!

Anonym sa...

Det var såklart vår lgh som är till salu jag syftade på...var lite otydlig där! :-D