tisdag, juni 28, 2005

Trött, tröttare och kanske även tröttast?

Så känner jag mig idag. Superdupertrött. Joakim jobbar kväll den här veckan och kommer hem ca 23.20. Igår bad jag honom att väcka mig när han kom så vi kunde prata en stund. Jag somnade väl ca 00.30 och det känns idag.
Jag dras fortfarande med mitt halsonda. Ingen feber och inga andra symtom, jo hosta också. Men annars "bara" halsont.

Något annat som gör ont idag är låren och rumpan!!! Jag och Sophie var ute och red igår eftermiddag. En lång och härlig skogsrunda och efter det jobbade vi hästarna lite. Eller ja, Sophie arbetade med sin och jag och Cherano skuttade mest runt. Jag är jätteöm idag och det gör ont att sitta... Men det är roligt att rida!

Idag skiner solen och det blir en härlig dag. Fast jag ska ut på stan och leta efter bikini och det är ju mindre härligt... Verkligen inte härligt alls.

I övrigt så är Joakim världens bästa och jag är lycklig.

Inga kommentarer: