söndag, juni 12, 2005

Och så var det söndag.

Tiden går fort. Minst sagt. Helgen har förlöpt utan några större händelser. Dygnet med M gick snabbt. Vi var runt på diverse studentuppvaktningar och åt oss proppmätta. Sedan handlade vi godis och kollade på "Dirty Dancing 2". Inte så bra nej, men M är tokkär i den manlige (pojklige ?) huvudrollsinnehavaren. Däremot gillar jag salsa och det var det ju en del i filmen.

Jag och min go´a svägerska Sophie ska gå salsakurs till hösten. Här finns en manlig läkare som håller kurser via Vuxenskolan (eller vad det nu heter, någon form av studieförbund). Kurserna är superpopulära och blir fulltecknade snabbt. Jag fick plats i våras men backade då. Jag ringde samma dag som programmet kom ut och när jag ringde fanns endast tre platser kvar! Joakim vill inte gå av någon anledning... Jag får väl ge honom privatlektioner :)

Utöver "Dirty Dancing 2" så har jag och Joakim sett "Hostage", den nya med Bruce Willis. Mycket bra! Rekommenderas. I eftermiddag blir det svenska jordgubbar och glass tillsammans med "Sahara". Vädret, så här mitt i juni, är ju som gjort för att sitta inne...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, har varit inne och kikat lite! Tack för titten hos mig oxå! Tycker din blog är väldigt trevlig. Ska lägga in en länk till dig när jag har tid och ork att uppdatera favoritsidan! Ha en trevlig söndag!