söndag, juli 31, 2005

Just nu

Just nu är läget som följer;

Har nr 1: snart tvättat klart.
Har nr 2: en veckas semester kvar.
Har nr 3: funderingar på husdjur.
Ska nr 1: ut och cykla en runda med Joakim.
Ska nr 2: åka till Karlskrona och Österlen på tis-ons-tor.
Ska nr 3: äta hemmagjord kebab ikväll.
Vill nr 1: börja träna igen när semestern är slut.
Vill nr 2: ha en ny garderob, eller snarare nytt garderobsinnehåll.
Vill nr 3: flytta snarast.
Är nr 1: lycklig över att vi ska till Grekland den 22 sep.
Är nr 2: lycklig över att min bror med familj numera bor på fastlandet.
Är nr 3: allra mest lycklig över att Joakim finns och är min.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, du får vinka till Karlskrona när du kommer dit. Bodde där när jag pluggade! Underbar stad. *sakna*
Det jobbigaste efter hotet som jag känner är att det tar upp mer tankar än jag trodde att det skulle göra och speciellt som jag nog tror att mannen aldrig skulle göra något, men sen finns det ju alltid den här risken att av hundra hot kanske det hundrade blir verklighet. Jag vet inte. Kanske känns bättre imorgon, ny vecka = ny start.

Kramar
Annah