söndag, augusti 28, 2005

Tidig söndag

Om jag sover för många timmar så får jag huvudvärk/migrän. Något jag bittert fick erfara igår då jag sov mellan 23 och 10. Så idag är jag uppe med tuppen och surfar på favoriter medans huset är tyst och regnet öser ner ute. Mysigt.

Jag surfar mycket på Grekland i allmänhet och på Karpathos i synnerhet nu. Mindre än fyra veckor till vi åker. Jag har hittat några stränder som vi ska ta oss till. Har även fått en del tips på mysiga restauranger. Det ska bli så underbart. Vi ska låna mina föräldrars kamera som är ganska bra. Jämfört med min så är den super... Oj vad jag ska fota! Grekland känns mycket fotovänligt med alla färgstarka blommor, vita hus och blåa dörrar. För att inte tala om alla stränder.
Vi har i alla fall bestämt oss för att åka till den här underbara stranden, Apella beach, på lördagen.
Apella
Bilden är lånad, med tillstånd, av Kalimera

Idag är det trav på Vaggerydsbanan. Vi har planerat att åka dit men det ösregnar just nu. Vi får väl se vad Han säger då Han vaknar.

1 kommentar:

Anonym sa...

åååå, vad härligt det låter med en greklandsresa!! *avis*
Helgen har varit bra här, förutom huvudvärk. din då?
Kramen!