måndag, december 05, 2005

Toppenhelg

Helgen var, såklart, helt toppen. På fredagen slappade vi och kollade på Star wars del II. Nu har jag sett alla episoderna och jag gillar dem skarpt! Hur bra som helst!
På lördagmorgon stoppade jag Sockervadd innanför jackan för att lämna henne hos mina föräldrar. Det gick jättebra. Hon fann sig väl till rätta och charmade såklart "mormor och morfar".
Jag och Joakim åkte vidare till Jönköping, A6 där vi letade efter skor, tyvärr utan resultat... Vi mötte Joakims pappa med sambo och fikade med dem. Efter det åkte vi till hotellet och checkade in. Rummet var superduperfint och bjöd på frukt och chocklad. Vi åt god tre-rätters-middag på kvällen och gick en runda efteråt. Söndagen bjöd på härlig frukost i en underbar, gammal sal på hotellet. Uppskattningsvis 6 m till taket.

När jag gick och la mig i fredagsnatt (det hade hunnit bli lördag vilket var dagen för vårt jubileum) så låg det ett rosa paket under täcket... Det visade sig vara ett smycke från Pilgrim från min älskade Joakim.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilket fint smycke... mysigt med att bo på hotell!!

Anonym sa...

åh jag vill också bo på hotell och få pilgrimssmycken!! :)

här finns julstjärnor att hänga i fönstren, och många lustiga (och vissa väldigt konstiga) lysande figurer att sätta upp på tomten. det ger julkänsla, men en lite underlig sådan. och så klär de ju såklart husen i färgglada lampor... :) jag saknar adventsstakar!!!!