fredag, februari 17, 2006

Fredag

Jag missade EFIT, funderar på att köra i morgon istället.

Jag slappar framför OS och har så gjort hela den här veckan. Så skönt. Vaknade med migrän i morse men efter en promenad hem till mina föräldrar för att hämta tabletter, hade så klart inga hemma, så är det nu borta. Hoppas på en skön kväll med ett glas vin trots allt.
Sveriges match mot Ryssland igår var verkligen ingen höjdare. Möjligtvis för Ryssland i så fall. Kvartsfinal känns inte säkert och folk har pratat om guld här hemma... Och inte tror jag på Foppa heller. Jag tror inte ens han kommer spela nämligen. Men jag hoppas jag har fel. Kanske kan han fungera som vitamininjektion för hela laget om han är med imorgon mot Lettland. För en rejäl injektion av något behöver vi för att det ska gå vägen.

Och nej :-) Jag tänker inte berätta vad jag fick av Joakim på alla hjärtans dag. Det måste finnas lite privatliv utanför den här bloggen...

Inga kommentarer: