torsdag, februari 16, 2006

SILVER!

Oj, vad jag har hoppat och skrikit och gråtit! Som hon åkte på slutet, Anna-Karin Olofsson!!! Så duktig! Nu hoppas vi på jaktstarten på lördag också. Och ikväll är det hockey. Sverige möter Ryssland och av det jag såg mellan Ryssland - Slovakien igår så blir det ingen lätt match...

Annars så har jag börjat plocka och rensa i källarens alla kartonger. Inför den här flytten, som ju sker om ca en månad, SKA det rensas ut. Ordentligt. Jag ska sälja mina hundböcker och eftersom jag vet att här finns en del hundägare så har jag en lista på böckerna om du vill se. Maila mig eller skriv ett inlägg i gästboken med din adress om du är intresserad. Det är ett 20-tal böcker i bra skick.
Jag har även en stor samling av pocketböcker från de senaste 2-3 åren om någon önskar sig skönlitteratur.
Nog med försäljning :-)

Här snöar det igen. Tråkigt. Nu har vi haft riktig vinter länge. Jag vill ha värme och vår.
Nu ska jag dyka ner i källaren och i kartongerna igen!

Inga kommentarer: