tisdag, februari 14, 2006

Thanksgiving

I USA har de Thanksgiving. Giving thanks. En strålande dag tycker jag. Vi borde vara mer tacksamma och berömma varandra osv. Idag är det ju alla hjärtans dag och kanske kan den vara lite av en svensk Thanksgiving??! Hur som helst så finns det några jag skulle vilja give thanks till;

- Joakim, för att Du är världens bästa och för att Du står ut. Inte så enkelt alla gånger :-) Jag älskar dig mer än Du förstår!

- Min familj, för att Ni är så fina och bara finns och är.

- Gustaf, för att Du är så förbenat go´och för att Du så ofta förgyller min vardag!

- Vänner, bekanta och Ni som hoppar in här och lämnar avtryck. Fortsätt med det, det värmer!

Nu ska jag iväg och åka slalom. Håll tummarna för att jag återkommer med all ben i kroppen hela...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice site!
[url=http://ahkyijib.com/ljfj/tejp.html]My homepage[/url] | [url=http://vjgukjad.com/oexv/dgpn.html]Cool site[/url]

Anonym sa...

Thank you!
My homepage | Please visit