måndag, maj 08, 2006

It´s alive...

Tro det eller ej men jag lever. Inget internet hemma och praktikant på jobbet uppmuntrar inte precis till bloggande. Nu har dock praktikanten slutat och internet hemma börjar närma sig. Så nu bör jag snart vara tillbaka i full skala! Tack till er som ändå tittar in här och tom lämnar en hälsning. Det uppskattas!!!

Kort status:
- Kameran inlämnad på service.
- Lägenheten vi bor i blir sannolikt bostadsrätt och vi tjänar oss en hacka!
- Balkongen är inredd efter trevligt IKEA-besök tillsammans med min underbara svägerska och brorson samt min mamma.
- I lördags var det grillpremiär på ovan nämnda balkong.
- På lördag ska vi till Danmark, Helsingör, mycket trevligt!
- Värmen har kommit och jag njuter så klart!
- Fluffansson är kastrerad och hur go som helst (vilket hon inte var då hon började löpa och skrek 24 timmar om dygnet i fem dygn...)

Inga kommentarer: