onsdag, maj 17, 2006

Man upphör aldrig att förvånas...

Igår ringde jag supporten då de lovat att presentera ett leverensdatum inom 5-7 arbetsdagar. Igår hade det gått 8. Tyvärr kunde han inte se något datum och han förstod så klart att jag var upprörd och det enda jag kunde göra nu var att vänta och hoppas, det borde komma snart... Behöver jag säga att jag la på luren något förbannad??! Senare på kvällen går Joakim förbi modemet som vi redan kopplat in och säger "Malena, kolla här, det verkar funka..." Jodå, det funkade, dsl-lampan var igång vilket enl instruktionsboken var det som indikerade anslutning! Det funkade dock inte ändå varför vi ringde supporten igen. Efter att ha väntat i telefonkö i ca 30 min talade de om för oss att om den lampan lös så var allt ok och vi behövde bara konfigurera modemet. Då bröts samtalet!!! Efter det kom vi aldrig fram igen då supporten stängde kl 22... Joakim är sjuk så han ska ringa nu på förmiddagen. Förhoppningsvis surfar jag hemifrån ikväll! Men man undrar ju lite över dessa supports. Kl 17 säger han att han inte ser ett datum för leverans och några timmar senare är det levererat!
Jaja, man upphör som sagt aldrig att förvånas...

Annars väntar jag på min kamera. Har ännu inte hört något alls och den har varit iväg i 3 veckor. Nog borde den också vara på ingång.

Återkommer förhoppningsvis senare idag, hemifrån!

1 kommentar:

Anonym sa...

skickade in min kamera på lagning för snart en månad sedan, ringde igår... de har inte ens börjat titta på den :(

trist att det ska ta sådant tid med uppkopplingen. hoppas det löser sig!

kramar
annah