onsdag, juli 05, 2006

Grrr

Jag har inte uppdaterat på några dagar, enbart för att jag varit arg... Jag har slarvat bort usb-kabeln till kameran. Eller möjligtvis tappat den. Och jag som har bilder på en ny inredningsdetalj som vi fixat här hemma. Jag har vänt upp och ned på hela huset men hittar den inte. Då återstår att jag skulle tappat den på resan hem från Skövde. Grrr....
Vi har i alla fall målat rutor på en vägg och i dessa rutor satt ljuslyktor. Låter säkert helskumt men vi är mycket nöjda.

Annars har vi nedräkning till semestern. På fredag är sista jobbdagen och därefter väntar 4 lediga veckor. Vi har inte så mycket planerat. Några dagar på Öland, några hotellnätter åt Skånehållet, några nätter i släktingars stugor. I övrigt åker vi över dagen till havet, gör utflykter och så ska vi hjälpa kompisar som precis köpt hus med deras renovering. Deras kök kommer gå i vitt, rostfritt och ek och bli hur snyggt som helst. Det är lätt att bli sugen på eget hus kan jag lova...
På lördag ska vi förresten på V75 i Halmstad. Det ska bli jätteroligt!

Usch vilket tråkigt inlägg...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men! Nu blev jag jättenyfiken på det ni gjort där hemma.. Du får se till att hitta kabeln igen ;)

Tråkigt om du tappat den :( Men jag hoppas den dyker upp.