söndag, juli 02, 2006

Underbara onge!

Minisemestern i Skövde var toppen. Vi umgicks utan en massa punkter på programmet. Vi drack kaffe länge på morgonen, promenerade, badade, busade, lekte och fotograferade. Mestadelen av tiden ägnades dock åt Gustaf och hans underbara lilla person.
Fot
Vi åt massor med god mat, tacos, pasta med baconsås, kebab.
Bus med mamma
Gladare och charmigare unge får man leta efter. Ok, jag är partisk :) men faktum kvarstår. Han är aldrig kinkig, äter det man ger honom, sover när man lägger honom och skrattar och är pigg där emellan.
Glad2
Nu går han på heltid så att säga. Ramlar han så reser han sig till stående istället för att krypa. Han bär också omkring på grejer eller applåderar sig själv :)
Gustaf gillar att digga till musik på tv. Helst reklam. Han gungar och klappar takten.
Glad
I fredags, sista dagen, frågade hans pappa (tillika min bror) "var är faster?" Gustaf vände sig då direkt till mig och pekade. Då tårades mina ögon... Underbara onge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det härligt med syskonbarn? Jag är själv moster till 2 tjejer, 4 och 3 år gamla, och jag skulle göra ALLT för dem!! Älskar dem som om de vore mina egna :)
Du verkar haft trevligt i Skövde, dags för semester snart? :)