tisdag, oktober 31, 2006

Sovrummet

Jag och min kamera är inte riktigt överens och med facit i hand skulle jag köpt en annan... Jag tycker inte färgerna är så bra och foton med blixt blir så kalla och opersonliga. Här är i alla fall vårt "nya" sovrum:
Sovrum
Sovrum2
Jag är så nöjd med gardinerna! Eventuellt så är lampskärmarna i lite fel ton, i alla fall i dagsljus. På kvällen stämmer det bättre men de drar kanske lite för mycket åt grönt istället för turkost. Vi är kanske också på jakt efter ett nytt överkast. Ett tjockare i lite kraftigare brun färg än det vi har. Och så kanske vi borde köpa några härliga mjuka mattor. Det finns mycket man vill ha...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vas fiiiint! Jätte jätte fint!!!!!!!

Anonym sa...

Snyggt!! :D

Anonym sa...

SNYGGT!

Anonym sa...

Meh! Vad är det mitt öga skådar om inte Eliza på väggen :)

Tack för den snälla kommentaren i min blogg!

Anonym sa...

Gillar gardinerna! Skulle gärna vilja veta var du har köpt dem??

Mvh
Anita