fredag, november 03, 2006

Grattis älskling!

Idag fyller Joakim år, 34 st år. Ikväll blir det födelsedagsmiddag med presenter. Förvånande presenter tror jag men förhoppningvis och sannolikt uppskattade. Jag kan inte skriva något här för jag vet att han är här och springer en del...
Till middag blir det sannolikt Fajitaskyckling, efter tips från Patrik och Belinda.
Här är en bild på Joakim från Byxelkrok i somras. Vilket underbart sommarljus! Känns bra att ta fram en kall dag som den här.
Joakim

Imorgon ska Jocke gå ut med sitt innebandygäng och min bästa Jenny ska komma hit och dricka vin med mig. Någon utgång för oss blir det nog inte då det är halloweenfest på stadens uteställe. Och det känns mindre kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

woohoo stort grattis till Jocke ( i efterskott) Vad fick han?????? *nyfiken*

Hoppas middan och kvällen blev bra och hey ut och slåss med alla spöken på stan i kväll ändå, det blir säkert kul det med!!

kram