tisdag, december 19, 2006

Dagens ros

har jag skickat till min tandläkare med sköterskor idag. Bättre team får man leta efter. Snälla och glada mot hispiga mig. Och det kostade "bara" 1200 kr, dyrt men ändå mindre än jag hade förväntat mig.

Jag har precis bakat snickersgodis. Makalöst gott och mycket onyttigt.
Alla julklappar är handlade och vi är nöjda med våra inköp. Idag kl 10 beställde jag en grej från Jönköping som sedan var här i Värnamo kl 15. Bra jobbat måste jag säga.
I morgon ska vi ut och storhandla.
På torsdag kommer mormor och morfar hit på julkaffe. Då ska jag lägga på den underbart vackra stora linneduk som min mormor broderat till mig. Linnefärgad botten med en röd ram runt och röda tomtar och diverse på mitten. Svårt att förklara. Jag ska ta en bild och lägga ut här när jag har dukat.
På fredag gör vi eget julbord som vi äter framför Itzhaks julevangelium.
På lördag är det julafton hemma hos mina föräldrar tillsammans med min yngsta bror och hans sambo.
På söndag åker vi till Skövde för att fira med dem. När vi kommer hem åker vi nog till Joakims mamma.
På måndag firar vi med Joakims pappa och syskon.
På tisdag sover vi...

2 kommentarer:

Anonym sa...

oooooooooooooo vilket schema. Preciiiis som det ska vara i jul =)

kramis

Anonym sa...

Så ni ska också fira egen jul framför Itzhak på fredag.. Vi med :D Julskinkan koktes igår.. och nu längtar jag som en tok till fredagkväll.

God Jul!