fredag, december 22, 2006

Äntligen!

Nu har vi kommit hem från stan där vi fixade det sista. Nu är vi färdiga och framför allt lediga! Skinkan står i ugnen och i eftermiddag ska vi bara slappa och gotta oss. Ikväll blir det eget julbord framför tv:n.
Duken
Här är den fina duken. Bilden gör det inte rättvisa men ni kan ändå få en uppfattning om broderiet. Snygg och stilren är den i linnefärg och med en enkel röd "ram" längts ut i kanterna och detta i mitten. Hoppas ni fattar...

Jag har visat ungefär samma motiv några gånger och nu ska jag göra det ännu en gång. Det får bli mitt julkort till er alla!

God Jul
Jag önskar er alla en riktigt härlig och god jul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GOOD JUL!!

Anonym sa...

Hej Malena!
God fortsättning på julen!
Du - var det din julgran som var med i Expressen igår där man kunde skicka in till "finaste granen"??? Det stod Malena och Joakim och så namnet på en småländsk stad (osäker på om jag bör skriva den här), men jag kommer inte riktigt ihåg var ni bor... Nåväl, när jag såg bilden och läste texten så tänkte jag på er och jag fick känslan av "Jag mötte Lassie"! Hihi!

Kram