söndag, mars 04, 2007

Lugn helg

Vi har och har haft en mycket lugn helg. M har varit hos oss vilket betyder att vi har varit tonårsföräldrar över helgen. En inte helt enkel uppgift...

Jag sover som en kratta just nu. Ont i axlar och nacke så jag kan bara ligga på ena sidan i sängen. Vilket i sin tur gör att den armen och sidan somnar och jag vaknar. Så har det varit i tre nätter nu och jag bara väntar på att migränen ska komma tillbaka.

Jag är så glad över vår bokade resa till Skopelos. Vi har redan börjat prata om att ta med en extra ryggsäck med picknicksaker. Nu när vi har bil hela veckan så ska vi åka över till västra sidan på kvällarna och titta på solnedgången. Och vi ska utforska stränderna på norra och östra sidan som vi inte var till förra gången. Oj vad jag längtar! Och vi åker inte förräns den 17 september. Fast vi har ju en massa roliga saker att se fram emot innan dess! Nu ska jag sova en stund på soffan om jag kan och därefter ska vi nog se "Casablanca" i bion.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm visst är det häääärligt att ha något att se fram emot även om det är en bit fram i tiden!!

Ha en bra vecka, kramar!