fredag, mars 02, 2007

Förbannade FlyMe

Det blir inget Paris. Vi hade bokat flygbiljetter med Flyme och nu har de gått i konkurs. Våra inbetalda pengar brinner inne och vi har inte ekonomi till att lösa nya biljetter. Kollade runt lite snabbt och det skulle kosta ca 2500 kr ytterligare i så fall. Plus de pengar som redan brunnit inne... Nej, det blir inget Paris. Fördelen med det är att det istället blir Grekland! Jag bokade nyss en vecka på Skopelos i september *lycka* Och jag bokade biljetten i mitt nya efternamn som jag kommer ha i september *ännu mer lycka*
Det blir en vecka på samma hotell med hyrbil hela veckan. Underbart härligt och trots inställd Paris-resa så är jag lycklig idag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har Fru Johansson tänkt skicka inbjudning till denna *lycka*

Anonym sa...

AJAJ vad synd jag tycker om er, så snopet :(

men hallå nytt efternman i sep, stundar det bröllop innan eller vad?? =)