lördag, april 21, 2007

Härlig lördag

Joakim ligger fortfarande i sängen och jag sitter här med en kopp kaffe och njuter. Jag har inte haft någon huvudvärk och inte heller migrän sedan jag började med Inderalen. Förvisso började jag inte förräns i tisdags men ändå. Huvudet känns lättare, inte så spänt på något obeskrivligt sätt. Hoppas, hoppas detta hjälper!

Igår var vi i Ullared och fyndade massor! Grejer vi hade planerat och naturligtvis en hel del oplanerade saker. Så blir det ju i Ullared... Vi köpte också en del bra grejer till vår bröllopsfest. En mycket lyckad tur som till och med Joakim uppskattade. Jag har världens bästa blivande make!
Senare på kvällen spelade vi Canasta online med Patrik och Belinda och när jag och Joakim väl kom ihåg reglerna så var det jättekul. Vi hoppas på en match ikväll också!

Idag ämnar jag städa i klädkammaren och några andra garderober. Sannolikt blir det också en promenad i eftermiddag.

1 kommentar:

Anonym sa...

hurra vad skönt att det verkar hjälpa!!!