tisdag, maj 08, 2007

System

Systemkamera har jag köpt en styck idag. En Canon eos 400d. Jag har velat fram och tillbaka och surfat runt överallt, typ, och letat priser och paket. Idag slog jag till. Elgiganten hade ett kanonpris och med tanke på att Canon betalar tillbaka 700 kr på den här modellen så är jag mycket nöjd med mitt köp! Jag har också, tillsammans med IngMari gått med i Värnamo fotoklubb. Nu ska här fotograferas!

I övrigt så levs det nygifta livet lugnt och sansat. I helgen kommer min bror med barn hit. Jag ser fram emot att umgås med och förhoppningsvis fotografera dem. På något litet vis måste jag väl också se melodifestivalen. Jag tror The Ark vinner. För övrigt har vi, makarna Johansson, tillsammans med min andra bror och hans sambo bokat biljett till The Arks turné i sommar. Vi ska se dem och Timbuktu samt Sahara Hotnights i Varberg den 21 juli!

Inga kommentarer: