lördag, maj 05, 2007

Värsta bröllopsbloggen?

Jag känner mig nästan tjatig men några fler ord om mitt bröllop får ni stå ut med... Något som är oerhört roligt är alla hälsningar. Vi har fått brev, sms, presenter och personliga hälsningar från så många! Några väntade och några helt oväntade. Vi tycker båda att det, som sagt, är oerhört roligt och det värmer gott i hjärtat. Tack alla ni som varit här och tittat och lämnat en hälsning!
Jag ska försöka beskriva själva bröllopsdagen i enstaka ord. Att skriva en sammanhängande berättelse skulle ändå inte kunna göra dagen och känslan rättvisa...

Sol. Känsla. Hav. Klarblå himmel. Nervositet. Tårar. Champagne. Värme. Enkelt. Roligt. Telegram. Skratt. Lycka!

Den här bilden har blivit en av mina favoriter. Den visar dagen och omgivningen och hur fina (!) vi var men det största skälet till att den är min favorit är för att jag tycker den visar mina känslor för Joakim.
Jag älskar dig massor kära make!
bröllop8

3 kommentarer:

Anonym sa...

och jag älskar dig massor kära hustru!

Christina Wendén sa...

Hej på dig!!!
Är inte internet en underbar plats att finna gamla (nåja, men äldre än förr) vänner på?

Grattis till ert bröllop! Kärleken är en underbar upplevelse.

(Och så ser jag att din bror Peter är tillsammans med min barndomsgranne! Som det kan gå.)

Ha det jättebra!
/C.

Anonym sa...

Hur är livet som gift, känns det annorlunda?