torsdag, augusti 10, 2006

Sååå braaa!

Det är ju fantastiskt skönt att gå på morgonen. Dels är det väldigt skönt precis när man är ute, sedan får man ju en bra start på dagen som sitter i länge och när man kommer hem så kan man slappa med gott samvete! Bara fördelar alltså! Vi har gått på morgonen i tre dagar nu och i måndags gick jag samma runda på eftermiddagen. Så sedan semestern tog slut har jag verkligen tagit mig i kragen och det känns sååå braaa!

Imorgon ska jag och Joakim åka till Ikea och träffa www.belpa.nu för fika och mys med Gustaf. Det blir en bra inledning på helgen. I övrigt har vi inget planerat, vi får väl se om något dyker upp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men vad tusan jag måste oxå börja gå, det där med slappa med gott samvete när man kommer hem låter som nåt för mig!!! Hm.. på måndag.. då ska jag ta mig i kragen och ta ett varv på djurgården innan jobbet..

ha en bra dag!

Anonym sa...

Åh, vad roligt att åka till IKEA och handla. Är ju inte helt fel. Skulle kunna gå där en hel dag och bara titta på varenda liten pryl. Hoppas att ni hittar det ni söker!