måndag, november 27, 2006

En dålig dag som blev bra!

I morse var det bara sååå mycket måndag; sovit dåligt, helgen slut, huvudvärk pga den dåliga sömnen, mörkt som natten, ruggigt väder. Som om inte det räckte så låg Joakim kvar då han jobbar kväll vilket är supertråkigt! Väl på jobbet hade jag massor att göra, struliga grejer, svåra grejer. Gick därifrån lite tidigare och ner på stan för att köpa lite kläder och det är ju toppenkul att stå i provrum... Man är blek, ganska ful och ganska tjock. Summa summarum så var min dag fram tills nu kass, tråkig och seg. Traskar hem ensam i mörkret och väl hemma så tänder jag lampan i trappuppgången. På dörren sitter en lapp där det står " Du är..." Inne i lägenheten hittar jag massor med lappar på vilka det står fina saker om mig. Joakim, jag älskar dig mer än du fattar och ab imo pectore!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh säger jag bara!!! det är kärlek det!