torsdag, december 14, 2006

Bowling

Jag sitter här och väntar på Tina som ska komma och hämta mig. Vi ska ut ikväll och fira vår chef som fyller år. Först ska vi äta och det är tur för jag är superhungrig! Efter det blir det bowling och sedan blir det sannolikt till att gå hem, det är ju jobbdag imorgon också. Det vore dock kul att gå ut en sväng på krogen, just pga det gänget vi är. Där finns en del riktigt roliga personer.

Igår var jag på ortopeden om mina fötter. Mina lilltår är felställda (vem ställde dem fel?) och jag ska operera fötterna, en i taget. Trots att det bara handlar om en liten tå, till och med den minsta, så är det en jobbig operation med fyra veckors gips. En natts inläggning och mycket smärta enligt doktorn. Tänk vad en liten lilltå kan ställa till det. Jag har aldrig opererats så jag är faktiskt lite nervös. Det kommer ske i januari eller februari trodde de.

Jag avslutar med ett låttips: Sandi Thom med låten "I wish I was a punkrocker" Lyssna på texten - suverän!

Glömde skriva att operationen går ut på att man, läs läkaren inte jag
själv :-) helt sonika bryter av liltån... För att sedan ställa den rätt igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yäk...lilltå-historen låter inte nåt vidare du. *ryser*
I wish I was a punkrocker är superbra. Jag fastnade för den direkt, första gången jag hörde den.
Hoppas ni har en trevlig kväll - skulle tro att ni är i full gång just precis nu. Själv segar jag framför Efterlyst.
Kan vi höras i morgon, jag är ute efter ett foto som jag är rätt säker på att du har...
KRAM